Jógový tahák – krátké ranní protažení nejen po maminky na mateřské

Jógový tahák – krátké ranní protažení

Ráda praktikuji hned po ránu. Líbí se mi ten pocit, kdy protáhnu a probudím celé tělo a naladím se sama na sebe. Jsem přesvědčená, že mi to pomáhá lépe zvládat i kolize, které mohou během dne přijít.

Ale od té doby, kdy jsem se stala maminkou, se mi nějak to ranní praktikování nedaří. Ráda využiji synkova vyspávání k tomu, abych se také dosyta vyspala. Když pak oba vstaneme, není mi bohužel umožněno se na delší dobu pohroužit do sebe a v klidu praktikovat.

Našla jsem si řešení v krátkých sestavách jednoduchých ásan. Dle toho co mi malý umožní buď pouze cvičím, tedy praktikuji fyzicky, nebo najdu i pár minutek na koncetraci na dech. V nejlepším případě spojím obojí. Celá sestava mi nezabere více jak 15-20 minut, což je i pro prcka zvládnutelné.

Jednu takovou sestavu vám přinášim pro inspiraci v podobě JÓGOVÉHO TAHÁKU. Vyzkoušejte a napište mi, jak se vám sestava líbila. Můžete ji využít jednak pro sebe nebo ji poskytnout vašim studentům.

Ať vám vaše lekce krásně plynou.

Namasté. Iveta

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.